Jävlar

om mindre än en vecka så tar vi studenten. shit! det är så jävla kort tid kvar ju. hela veckan är inplanerad med grejer som vi ska göra dels med klassen inför själva studentdagen, men den bl.a. cykelrace och sånt :) jag tror inte jag kommer gå på så mycket fester och sånt innan, för jag dricker ju inte. festerna är typ till för att dricka känns det som :p.. vikingafesten = klä ut sig till viking, som i och för sig är kul, men sen supa. Brännvinsbrännboll = spela är kul, men hur mycket spel tror ni det blir när i stort sätt alla kommer vara aspackade ;) haha.. men det är väl bra om man gillar att dricka lite eller mycket! :)
 
Imorgon ska vi träffas med klassen och köpa en massa inför studenten på bl.a. dollarstore! och på kvällen ska jag träffa Linnea för filmkväll :) blir typ sista gången vi hinner ses innan själva studentdagen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ska gå på typ alla trots att jag ska vara nykter :)

2014-05-31 @ 10:53:59
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0