Dag 7 - Silkstreet

Idag tog vi en day- off med lite promenerande och shopping. Vi åkte till Silk Street bland annat, där ett stort varuhus finns med billiga grejer. Kopior av märken osv. Men jag hatar att behöva pruta haha. Då skippar jag att handla. Köper hellre souvenirer i nån affär på gatan som är billig istället. 
Det är så drygt att de går efter än som en magnet. Säger först ett pris på 750 kr och när man är påväg ut ur affären är de nere på 50 kr... 

På morgonen vid frukost så höll de på och gjorde iordning salen för bröllop under dagen! Så vi fick äta på findukat bord ;)
































Svenska mitt i alltihopa haha







Tjabba!









Dagens fynd. Mycket av det jag köper är till vänner och brevvänner utomlands :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0