Achima care vårdcentral

Yes, det är min praktikplats de kommande 2 veckorna! Började idag och var med på många olika undersökningar och provtagningar. Fick också ta en del prover själv :) går med en jättegullig sköterska så det känns bra. Dock är ångestnivån i taket, som alltid när jag är ute på fältet.. men men. Vill bara försöka klara av varje dag så gott det går nu. Det jobbiga är egentligen inte ångesten utan rädslan gör att folk inte förstår mina probelm. Jag kan egentligen inte klandra någon, men det är så jobbigt med kommentarer som "men det gck ju så bra på praktiken! Varför oroar du dig för att jobba? " för mig är det HELT olika saker. Som natt och dag. . 


Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till på praktiken :) <3

2017-01-23 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0