Mat för en dag för dig som tränar

Såå.. Har börjat en ny lista som jag ska följa och äta ute efter den. Det innebär ännu mera mat eftersom att jag tränar så mycket och är lång. Jag har fått lov att äta bröd som jag verkligen haft som skräck. Frukost mackan har gått bra hittills. Värre har jag mått ut av knäckebrödet till maten. Så till lunch blev det ingen.. Men måste ändå försöka se det som en seger att jag provar Ialla fall ibland. Äter mest med kvarg och fil till mellanmål och så, för bröd är som sagt något ätstörningen säger åt mig är fel.. men succesivt så. 

Frukost

(null)


Mellanmål

(null)

Lunch:

(null)

Mellanmål:

(null)

Middag:

(null)

Kvällsmål:

(null)



Kommentarer
Postat av: Ida

Ser bra och gott ut :D Tycker du är himla duktig.

2018-07-20 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0