Snart 23 år!

Snart är det min födelsedag och allt. 23 fyller jag nästa vecka! Tiden går fort och detta året, sen jag fyllde sist har varit turbulent. Har varit sjukskriven efter avslutad och examinerad från sjuksköterskeprogrammet. Gått DBT- behandling inom psykiatrin, blivit sjukare i ätstörningen, överlevt 2 suicidförsök, men också sett Celine Dion live från första raden, rest till Vietnam och Kambodja och sett bland annat Angkor Wat + träffat min Vietnamesiska brevvän. Även rest till Sydamerika och sett Machu Picchu och träffat min Brasilianska brevvän bland annat. Börjat tävla lite smått i klubbdressyr/hoppning och utvecklats mycket i främst dressyren. Provat på jakt med bössa på pappersälg och lerduvor, jobbat på en bondgård med flyghavre och scrapbookat massor. 
Så vi får se hur framtiden blir. Det enda jag vet so far är att vi ska till Skottland i Juli, jag ska sommarjobba och så ska vi till Västkusten som vi brukar. Är så tacksam för all support från mina föräldrar ❤
 
Bildresultat för framtiden

Kommentarer
Postat av: Ida

23 ska bli en bra ålder Mimmi :D <3

2018-06-02 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0