Söndag

Well, jobbig helg matmässigt. Har hamnat i hetsätningsträsket nu... bör inte gå ner mer och därför ska jag tillåta mig att äta mer. Men det slår över.. antar att det beror på att jag äter för lite generellt och kroppen skriker efter näring. Men mår så dåligt av det hela.. brukar alltid träna i veckan och "tjäna in" kalorier jag kan äta på helgen sen, men denna vecka blev det inte mycket träning då jag va så matt, men ändå åt jag mer nu i helgen och därför mår jag piss nu... så rädd att börja gå upp igen. Samma gamla tankar och dravel jämt. Men ska ut och springa min söndagsrunda i skolan nu iaf.

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Fortsätt kämpa min vän <3
Fick ditt påskkort idag. Tack och glad påsk på dig med! Jättegulligt :D

2018-03-27 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0