Gråt

Just nu är det väldigt väldigt jobbigt med allt. Utredningen för ptsd och autism knäcker mig nästan, att gräva i gammalt skit som hänt, skriva ner i detalj och rota upp gamla minnen som tar än tillbaka till massa jobbigt. Jag mår illa så fort jag äter något, gråter för ingenting och får ingen återhämtning i kroppen. Det känns som kroppen är som en spänd fiolsträng hela tiden nu. Dessutom väntar jag läkarbesök för fysisk utredning som också är ett orosmoln. Fullbokad nästa vecka med möten och utredningssamtal utöver jobbet. Får inte samma återhämtning nuförtiden känner jag.. men vet att utredningen bara är temporär iaf. Känner mig som en tickande bomb men försöker hålla mig sysselsatt för att distrahera mig från att självskada, men det är en balansgång då man ju behöver vila och inte göra saker hela tiden också.. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0