Tisdag

Tillbaks till vardagen med jobb och möte på psykiatrin. Resan tog hårdare än jag nog trott, då min PTSD triggades väldigt starkt av allt plötsligt som hände under resan, med alarm, demonstrationer, tårgas, trafikolycka med döda människor, plötsliga ljud jag inte var van med och osäkerhet kring bensin, elektricitet och vatten. Dessutom är jag redan känslig för snabba förändringar , starka ljud och intryck iom min autism. Och sen blev jag sjuk när jag kom hem också… Så kroppen är nog mest troligt fortfarande i stressläge. Är väldigt darrig och stressad känner jag så behöver lite tid att landa nu tror jag… 

Letter from Slovenia <3 

(null)


Kommentarer
Postat av: göran i jämtland

Ta detlilla lugna

2022-06-07 @ 21:58:40
Postat av: göran i jämtland

Ta det lungt och låt kroppen roa sig ner

2022-06-07 @ 22:01:07
Postat av: Ida

Förstår att det påverkat dig! Du fick se och vara med om mycket otäckt... Ta hand om dig och ta det lugnt <3

2022-06-13 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0