Tisdag

Jobb, psykologtid och löprunda. Det är intressant ibland hur hjärnan fungerar. Att man tror att man själv gjort fel, så fort något händer eller någon beter sig på ett sätt du inte är van vid. Att jag inte först tänker att det kan bero på det här och det här, utan att jag direkt börjar analysera vad jag gjort för fel.. en osäkerhet som är väldigt jobbig att bära men som nog är vanlig för en del och ännu vanligare vid autism när man redan är osäker hur man ska tolka andra människor. 
Hela helgen överskuggades av en liten skitsak och i söndags sprang jag på toa 14 gånger pga att ångesten pajade min mage … det är rätt påfrestande! 
 

(null)



Kommentarer
Postat av: Ida

Hemskt jobbigt att ha det så <3

2023-06-19 @ 06:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0