misstolkning av tidningsartikel...

ja... jag lånade mammas nån tidning och bläddrade genom. så hittade jag en sida för läsare att skicka in frågor med mera.
de var 3 artiklar.

1. handlade om att en kvinnas man inte ville ha sex längre och att han bara intresserade sig för porr hon undrade hur hon skulle göra...
  
aja^^ överskriften på svaret var: "sluta spionera"

2. handlade om en kvinna som blev misshandlad och undrade vad hon skulle göra.

överskriften på svaret var: " lämna honom nu!"

3. handlade om nån besvärlig tonåring ( finns väl inga sånna :O ^^)

överskriften på svaret va: " sök hjälp genast..."

haha^^ de lät lite fel de där sista tyckte jag xD!





sen bläddrade jag vidare och såg sånna här kontakt annonser. man kan ju tro att de är pedofiler som sitter och skriver in...

" en trevlig man i sina bästa dagar som söker en kvinna i 15-75 års åldern....."

15-75 års åldern!!!


måste sova nu ^^ i morgon blir de västerås :)!!

ciao ciao :)  ( diggar mina animeringar^^! )


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! xD

2010-12-29 @ 22:50:12
URL: http://sormanfoto.wordpress.com
Postat av: Julianna

You have a really nice blog although I didn't understand very much about the language :D

2010-12-30 @ 13:46:51
Postat av: fia

SV; Haha, nää.. vi har inte franska i skolan. (x♥

2010-12-30 @ 13:52:07
URL: http://fiabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0