västerås dag :)

jao , idag va vi då i västerås och shoppade loss^^! jag köpte AS mycke deckorationer till mitt scrapbooking :) dessutom blev de 2 filmer :) " yes man " och " sex and the city the movie 1 " :)

vi har dessutom fixat med allt nytt som ska in i rummet :) beställde tapet med mera :)

 decko ^^

 hamster saker^^!

 mat på ikea :)

 tapeten som kommer i mitt rum :)







kommer troligtvis ha dem i mitt rum :) ( skillnaden på den i mitten och den sista är att de är olika långa^^ )

nu blire kebab :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tapeten kommer nog passa asbra på ditt rum! :D:D

2010-12-30 @ 19:38:18
URL: http://sormanfoto.wordpress.com
Postat av: Julia ;*

hihi I´ve got the same thimgs in my room but in red !!!:D

2011-01-05 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0