äntligen!!

nu har klassen fått veta att jag byter klass på måndag :)
anledningen är att jag inte trivs längre. har tröttnat totalt på att ingen gör något överhuvetaget!
är inte med nån. och en massa nadra anledningar som jag inte kan ta upp här ^^ 

men de kommer bli skit bra i den nya! :) där är alla tjejer med på idrotten. ombytta och duschar efter. i min klass var det jag och killarna... nån annan tjej var med nån gång och nästan aldrig ombytt. 
och i den nya klassen så är alla med alla liksom :)!! de är skit bra! ;) 


kom just på att det är 1 månad till jul afton ^^!  haha.... nån som önskar sig nått spec x)?

 ^^

ha en bra onsda´ kväll^^!!!

Kommentarer
Postat av: N

vilken klass ?

2010-11-24 @ 23:38:36
URL: http://nattayouknow.blogg.se/
Postat av: Ebba

ska bli kul med dej i klassen!! välkommen :D <3

2010-11-25 @ 08:14:14
URL: http://ebbaborjesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0