lördag :)

yeah idag äre då lördag :) fick äntligen sova ut ^^ sen åkte pappa och jag ner på stan och julhandla till mamma ^^ eftersom hon ändå jobbade^^ jag kom fram till att jag handlade för 1676 kr till mamma.... ^^

tröja
ansiktsbehandling
ansikts "tvätt"
en bok
mascara
och en film :)

när vi va inne på vega och skulle betala så såg jag en beck film i " beställnings hyllan" och kom å tänka på att jag hade beställt en sån för typ 1000 år sen ^^
så kollade jag på den och så vare in :O så vi köpte den också ^^ :)
sen köpte jag en liten pryl till pontus^^ och även till en av mina brevvänner :)
jag handlade utan pengar kan man säga^^ eftersom pappa betalade allt^^

 jag saknar stockholm och linnea :(

Kommentarer
Postat av: Fia

SV; jag är alltid ful, så vrf skulle jag nth bli ful på bild oxå.. ? Men jag tycker att det nth är nå kul att ha blogg om man nth lägger ut bilder på sej själv. Jag tycker att det blir lite roligare då. Och sen gillar jag att ta bilder. Så det blir ganska många på mej.. Så .. du kanske nth fattar. Men det är drf :))<3

2010-11-14 @ 01:08:34
URL: http://fiabest.blogg.se/
Postat av: Linnea

Saknar det med!<3

fast det var den där pizzan som typ kostade 150 kr, och som din pappa bjöd på, och jag orka bara halva....skääääääääääääääääms!!!



2010-11-15 @ 19:56:18
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0