As rolig helg! :D

hahaha shit va kul de va igår! jag gick till linnea vid 5 ungefär, åt tacos (som va asgott) och sen satt linnea och jag å rita , resultatet blev:

 ^^

sen satte vi oss ( elin , anna , lena , julia , linnea och jag ) och spelade " med andra ord" . och de va AS kul! :D shit va vi skratta! xD

lena skulle försöka förklara ordet spyfluga med andr ord för mig: ett djur som kräks!
jag: öm... spyfågel... nej! SPYFLUGA xD! haha dessutom är de under tidspress så då blir man sjuk stressad^^!

när vi hade spelat de typ 4 ggr så va anna så sur för att hon aldrig vann xD så vi sluta ^^!

då satte vi i "hämnden" med persbrant ( =3 ) ( filmer ;D) och den va också as bra ! :D

( när de är som mest allvar så sitter en kille och gråter och pratar om hur meningslöst allt är) linnea ba: men vem pratar han med ?!

haha xD!


nu är de back to work again... så nu gäller läxa "/...

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jag vet inte! :O får göra det nästa gång, de e skit enkelt! ;D<3

2011-04-10 @ 19:31:49
URL: http://juliasorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0