Sala shopping! ;)

idag va jag ner på stan och handla ^^D! köpte as mycke " bra och ha "saker xD!

har letat ett tag efter nya "tennis-skor" som man kan ha till skolan med mera! jag har ett par som är helt utslitna och skitiga/ trasiga! ^^ men jag älskar dom!
idag hitta jag i alla fall likadana fast med en annan färg! :D älskas! =D!

 gamla och nya xD rätt använda... ^^D



köpte dessutom 3 filmer från en grym serie ! :D







OCH, så köpte jag en cykelhjälm! nu kommer de säkert skapas debatt om att jag är barnslig med mera, men de skiter jag i ! ;) för ja ghar cyklat omkull och slagit i huvet 2 gånger. och man har bara ett huve! :)

nog pratat om de, här kommer en bild på min awesome hjälm! :) ^^



nu ska jag se film =P! haha, ses!




Kommentarer
Postat av: Rosida

Vita skor blir typ sådär smutsiga efter 2 gånger för mig. xD

Oj, hade du på dig hjälm båda gångerna du ramlade med cykeln? :o

2011-08-11 @ 01:02:52
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- hehe okej :D

börjar nog med din design på måndag :( för reser bort imorgon <3;*

2011-08-11 @ 23:55:20
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0