flera svar :)

Vad heter din favorit häst ?
Vilken färg på hästar du tycker du är finast ?
Har du en egen häst ?
Ångrar du att du började rida?
Vad tänkte du första gången du satt på en häst ?
Hur många gånger har du ramlat av hästen?
Vilket slags plagg tycker du är grymt fult?
Vilken hårfärg skulle du aldrig vilja ha?

1.Min favorit häst heter NICOLAI!! :D
2. jag gillar skäckar ( brun och vit fläckiga ) mest, men bruna e också fint ! :)
3.nej jag har ingen egen häst :)
4.nej absolut inte! :D
5.jag kommer knappt ihåg men jag tror jag tycker de verkade spännande, poch jag vet att jag gillade Gnistras färg^^!
6. 6 gånger har jag ramlat av ^^!
7.hrm... asså de är svårt för de beror på vem som bär de^^! men jag gillar inte byxor utan bakfickor så där jätte mycket^^!
8.jag vet inte men jag tror inte jag skulle passa i svart^^! jag skulle kunna testa de men jag tror inte jag skulle passa i det ! ;)

mera frågor är aldrig fel ^^D !

 skäck! :)

bye bye :)

Kommentarer
Postat av: lisa

mer frågor:

1. bästa hästminne?

2. favorit låt?

3. favorit film?

:D <3

2011-02-06 @ 09:55:22
Postat av: Rosida

Sv: Tack! :D Ja, älskar han. ^^

2011-02-06 @ 14:08:45
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0