glömde...

... skriva om biologin idag! :) de va riktigt kul! :D

vi har nu börjat med genitik och fick göra ett genitik test! :) för er som inte vet va genitik e så kan man förklara de som DNA, de man fått av sina föräldrar ! ;)

om man hade armarna i kors med vänster över eller höger över så var det antingen + eller - ^^ sen fyllde man i och fick till slut fram nån siffra jag inte fatta meningen med men ^^!

en grej va att man skulle smaka ptc (?) papper , och om man kände nån smak så va det + och kände man inget så var de - ^^ de smaka SPYA! jag va alltså en av de som kände smak... jag rusa till vasken och sköljde munnen xD! ( om man hade + eller - spelade ingen roll, de va alltså inte så att man e smartare om man har + eller så^^)

jag kan rulla tungan till ett rör, jag lägger armarna i kors med vänster över, jag har fria öronsnibbar, när jag knäpper händerna så har jag höger tumme över xD ja, de a sånt vi testade^^!

de är rätt coolt att de är olika! :) de är ju sånt man inte precis tänker på! ;) " hej , kan du rulla tungan till ett rör?" är ju kanske de första man frågar en person om xD!



en sak som e rätt kul e att ebba´s tunga e lite lik en orm´s ^^! ( ledsen för kommentaren men ^^! )

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha, men de är väl sånt man får levaa med^^ :D

2011-02-05 @ 15:02:50
URL: http://ebbaborjesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0