vilken dag!

oj oj oj nu har jag varit med om en nära döden upplevelse skulle man kunna säga! vi var i romme idag med 9an , och jag har skämt ut mig till max nu...

1. jag stog i kön med några för att hyra hjälm ( kände att jag behövde de för att inte dö under dagen... -.-') så ställde jag mig vid Per (läraren) för att han skulle fixa hjälmhyrningen åt mig.
då står de en kille bakom mig och ba: men hallå! den där killen kan ju inte ba tränga sig!! , så vänder jag mig om och ba: du, för de första så är jag med dom som går framför mig, och för de andra så är jag en tjej...
killen blev helt chockad xD! han stog och glodde som en idiot ^^!

2. linnea , som aldrig åkt tidigare , "tvingade" upp mig ankar-liften, även fast jag va skeptiskt till de. det skulle va en röd backe ner ( vilket jag tycker är okej. gröna, blå och röda är okej enligt mig)
så kommer vi till slut upp i den backen , och inser att vi hamnat i en svart.....
med intällningen " jo men de här kommer gå jäääätte bra" så far linnea ner .. xD jag står kvar där uppe och glor som en skräckslagen uggla xD!
så åker jag ner en bit och står och tittar upp över stupet... och inser att "om jag åker detta så dör jag". så jag tar av mig skidorna och sätter mig på rumpan. med skidorna i ena handen och stavarna i andra så hasar jag mig ner för backen ^^!
FY FAAN va jag skämdes xD sittliften gick bredvid den backen så alla som åkte förbi as garvade åt mig ... ^^D

när jag sen kom ner en bit så åkte jag ner resten ( även fast de va en bit till som va svart backe ) så jag har i alla fall åkt svart backe med skidor på ^^D!
sen då i alla fall när jag kommer ner så får jag veta att blådåren linnea som ruscha ner , hade kört omkull ( hrm... ) *ÄGD*! xD ( förlåt men ^^! )
jag skakade resten av dagen p.g.a de där xD! så himla fånig jag e ^^! men jag har i alla fall åkt svart nu ^^!

de är så kul att se alla småknattar som går på skidskola ^^! dom ramlar hela tiden xD! när man tittar på dom så känner man sig fett proffsig^^! även fast jag aldrig ramlade idag så kände jag mig som en nörd xD alla måste ju ha tänkt " men varför åker hon upp i en svart om hon ändå ska hacka sönder backen med sina pjäxor sen " xD!


... ^^P

 Romme :)

nu ska jag duscha och sen sova , skulle behöva att lovet började i morgon men...
natti natt :)!

Kommentarer
Postat av: fia

SV; men åhh , skit också ! Men alla låtar finns förutom den ! Asså på SVTplay . För där är det med hon som , ja har nått där. Vet inte riktigt vem det är , och där finns typ alla förutom den ! Men , det kommer kanske sen :)

2011-02-23 @ 19:07:18
URL: http://ffiamattsson.blogg.se/
Postat av: Rosida

LOL xD

2011-02-23 @ 21:41:17
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: fia

SV; jaha men ååååååh!

2011-02-24 @ 14:42:44
URL: http://ffiamattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du var inte den enda som gjorde bort dig, om man jämför med mig och vissa andra så va det du gjorde ingenting hahaha:D

2011-02-24 @ 17:10:19
Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

haha :D

2011-02-24 @ 23:50:58
URL: http://bubblesfun.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaha!! xD det var så sjukt kul!! xD

2011-02-27 @ 15:19:08
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0