det blir ändrade planer ;)!

jajamensan, jag ska inte alls göra som jag sakt i rummet från början ! ;) de komemr bli bättre så här :D! det kommer före och efter bilder sen! :)

jag va med natta till sorf idag och kollade när hon red :) men innan de var jag riktigt aktiv! ;) jag och mamma va ute och gick i 1,5 timme :D! de måste va rekord^^! jag sa till mamma att jag hade en "ny" runda som linnea och jag brukade gå, hon ba: aa okej vi går den då. hon gnällde värre än jag själv ju xD! när vi gått över järnvägen så tittade hon ut på vägen och ba: Men HERRE GUD!!! är vi i BRODDBO xD!! haha fan va jag garva då xD! snacka om dåligt lokalsinne xD!!



i morgon ska ja på stan :) troligtvis också till granngården :) sen på tisdag börjar vi skolan igen..... ^^

ciao ciao :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, det hade jag velat se!! xDxD

2011-01-09 @ 22:04:59
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0