Hiss and Diss ;)

de kanske märks att jag har tråkigt men skit samma^^!

eftersom att alla verkar hissa och dissa hästprylar och sånt , så tänkte jag hssa och dissa HELT andra saker :D!

HISS :

dagen hiss är BRA MUSIK!!!!!
jag älskar att lyssna på musik när jag tecknar, skriver brev, gör blogginlägg, är ute och går, slöar, nördar data, har lektion i skolan m.m Jag skulle fan inte kunna leva utan musik :O!



DISS:

dagens diss är KORVMUSTASCHER!!! De är bland de VÄRSTA jag vet!!!!

 .....

nu ska jag sova så man orkar upp i morgon ^^!

ciao ciao :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

SV; ja, videofy.me, det är gratis =)

2011-01-07 @ 03:33:06
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0