När den största sorgen lagt sig...

"Du har nu fått din evigt långa vila"

skola idag, va väl så där lagomt gla´ men jaja... tur man har vänner som lyssnar och finns :)!
efter skolan så åkte jag till frissan och snagga av mig skallen, eftersom jag nu va så trött på mitt hår :)
jag har tänkt på en sak angående mitt hår liksom... många säger ju " åå va ju är modig som vågar göra så... åå va du är cool" m.m ... men asså... jag vill inte ligga där på dödsbädden å tänka att när jag va 15 så ville jag snagga av mig allt hår men jag vågade inte, eftersom jag va rädd för vad folk skulle tycka :S jag genomför mycke av de jag har som "mål" i livet, och de är liksom självklart :S jag bryr mig inte om nån tycker jag e ful i snagg, eftersom jag vill ha de :S...

aja ^^! åkte efteråt till mormor som höll på å få en hjärtinfarkt av att håret va borta^^! men men ;)
kollade i alla fall i lite gamla album där^^ de är rätt kul å se gamla bilder ;)

^^

åå nu lite gamla pics ;)

 jag i typ 5an (?) ^^

 rätt coolt att man träffat Maradona^^! (Argentina)

 in Brazil :) tjejen heter natalie :)

 en skit rädd mamma som rider^^! chicko e hästen :)

 haha i brasilien ^^!

 haha han som leder mig ser ju lika intresserad ut som kamelen xD!

 haha bara en arm eller ^^?

nu ska jag dricka te och sen sova :)

failade som fan på engelskan idag :(.... läraren brukar aldrig ha förhör , men just den gången man inte tränat så där jätte bra så ska de såklart va förhör .... *SUCK*

go natt alla :)









Kommentarer
Postat av: Marlii

really nice pictures mimmi ♥♥♥

i can't wait for meeting you :D 31.july 2011 :D ♥♥♥

thank you soooo much for the big presents :D i write you back soon ;)

from your marli in germany

2011-01-21 @ 21:48:07
URL: http://cleos-fotografie.jimdo.com
Postat av: lisa

jag tycker det är bra att du gör som du själv vill och inte bryr dig om vad andra tycker. men jag undrar varför du kände att du ville snagga av dig håret? alltså nu menar jag inte illa eller någonting, jag undrar bara om det var nåt känslomässigt typ att du ville snagga av dig håret och se det som en "ny början" eller nåt? haha låter kanske stört.. du kanske bara ville det utan nån andlednig jag undra bara :)

2011-01-21 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0