Thursday ! ;)

fick önskemål om videoinlägg, jo visst kan jga de ;) men jag e så otecknisk vad gäller sånt... så jag vet inte hur man gör^^! jo i och för sig, om man lägger in de på facebook och sen här, de kan jag , men annars då ^^?

var ute och gick i stormvädret i morse ( fattar inte hur jag ens tänkte tanken :S! )
var på julspel i kyrkan där linnea var med på eftermiddan :) de va rätt bra! :)

red sen på kvällen. :) jag skulle ha Franz ( som jag INTE gillar^^! ) men så fick jag byta med en tjej som hatar bella ^^! och henne älskar jag xD! jag fick dessutom låna den tjejens sporrar ( jag har aldrig ridit med de förut , eftersom jag tyckt de verkar ganska onödigt) men FAN vilken fart de blev :D! jag behövde inte driva nånting nästan! och jag kunde koncentrera med på så mycke annat som man "tappar" när man måste sitta och driva en hel lektion... ^^!

I morgon ska vi plocka ur mera grejor ur rummet, och sen kommer linnea :) vi ska la gå ut och gå och sen sover hon här :)!



 gammal bild^^! (Linnea kommer hata mig för detta men xD!)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lägg upp det på videofy istället =) Då får du pengar + alla kan se det även de som inte är inloggade :)

2011-01-06 @ 23:30:17
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jättefin blogg, men .. den vore lite finare om du bytte bakrundsfärg till typ svart ^^! Bara förslag, men det skulle nog bli lite finare. Men jag säger INTE att det är fult nu ^^

2011-01-08 @ 18:59:19
URL: http://blogg lös :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0