Fredag... *suger*!

just denna fredag sög... de började med Bild i skolan , vilket är kul men någon fuckad idiot hade klottrad över en bild jag gjort....

sen när vi hade franska så fick jag veta att jag inte va godkänd på provet ( vilket aldrig har hänt) och denna gång så va de den 2:a gången jag inte va godkänd på samma prov. så jag gjorde om de och gerd rätta men jag blev fortfarande inte godkänd..... så på tisdag ska jag göra mitt 4:e omprov.............................. kul? nej..!

de ända som har varit bra med denna dag ( jag skriver de för att inte pajja eran fredag med mina deppiga tankar ) är att vi hade bild och att Linnea och jag ska på bio nu på kvällen! :) "hur många lingon finns de i världen" hette den, och jag tror den är as bra! :) de bli pizza innan ;)!


Kommentarer
Postat av: Rosida

Taskigt att någon hade klottrat! >:(



Sv: Tack ♥

2011-03-18 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0