HALLOJ! :D

jao godagens alla glada! :) idag äre ... tisdag! och jag har varit sjukt trött pga sommartids omställningen! men jag höll mig vaken idag i alla fall ^^!

idag hade vi "redovisning" på idrotten, som va att man skulle hitta på rörelser till musik! ;) min grupp hade lite torka så vi bestämde oss för att köra nån form av blomdans ^^! jag va knopp och de andra va blad xD! de kändes helt fail! xD!!!

på em va jag med linnea hem och spela wiiiiiiiiiiiiiii ! :D nu sitter jag hemma och läser so.... vi fick ett arbete som ska in på fredag, idag.... de är om ryska revolutionen... :S kul va! -.-'
de enda som är bra med de, är att en as tsarerna ur den epoken heter NIKOLAJ! :D ( fast de är en annan stavning men ändå! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0