svar och lite annat ;)

asså de va väl inte läskigt på sergels torg direkt ( stockholm ) men de va lite obehagligt att gå genom där under eftersom de va en del " konstiga " människor där ^^

min mamma fyllde 10 .. -.-' va nu de spelar för roll... ;)

haha måste bara berätta om en lite rolig incident som hände idag ^^!

på rasten så ringer min mobil, de är ett nummer jag inte känner igen och när jag svarar så söker gubben i andra änden Matts ( min pappa ). han säger att han är från typ telia (eller liknande). när jag säger att jag är hans dotter och gett gubben min pappas nummer så tackar han och lägger på.

senare nu på kvällen så ringer samma nummer igen på min mobil.. med en djup suck så svarar jag ( jag suckar innan jag säger hallå för att de ska höra =P ) och så säger nu denna gång en tjej att de är från 'telia'. hon söker Matts igen. jag svarar då: nej detta är fortfarande inte matts... de är fortfarande hans dotter... jag har ju gett er ett annat nummer som ni skulle ringa?!
tjejen säger då: ooj! ursäkta.... jag ringde fel... jag ser de nu på skärmen att de är fel... förlåt.... ( man känner skammen i hennes röst ^^ ) hon ber om ursäkt igen och frågar när hon kan få tag i Matts. jag sa då faktisk att han va bortrest och inte gick att få tag på eftersom de inte är nån täckning i afrika ( och hon gick på´t!! xD )
..... haha ÄGD! sen tacka hon och la på ^^D  


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fyllde din mamma 10? xD

Haha, bra där med Afrika ;)

2011-03-08 @ 20:12:40
Postat av: Angelica

10 år..? :O xD

Hahah smart, det där med afrika!xD

2011-03-08 @ 21:32:10
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/
Postat av: s

"frågar när hon kan få tag i Matts. jag sa då faktisk att han va bortrest och inte gick att få tag på eftersom de inte är nån täckning i afrika"



HAHAHHAHAA, vad kul!!!!!!!! xD xD

2011-03-09 @ 20:55:24
URL: http://crystalllight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0