bad day..... !

ja, idag har dagen varit skit!
cykla till skolan, kör omkull, faceplantar asfalten ( så nu ser jag helt misshandlad ut) , går med en öm armbåge till lärkan där vi skulle ha idrott, per ( vår lärare) ringer till skolan som i sin tur ringer till pappa. pappa kommer och hämtar mig, vi åker till akuten i västerås, och där blir de då undersökning av armbåge, huvud, remiss, röntgen. mm.mm. kom dit vid typ halv 10, åkte därifrån vid typ halv 3.
då har jag inte ätit nått för än frukosten ifall jag skulle behöva operaras. och är as hungrig / törstig.
pappa och jag åker till Max. beställer mat och jag går på toa. och... där inne så svimmar jag pga lågt blodtryck mm.... ( hur många kan ärligt säga att dom svimmat på max xD?!) jag vaknar i alla fall upp och vet inte vart jag är. jag reser mig upp och vinglar ut som en alkis till vårat bord. 

otursdag... ja ! ^^D

 så nu har jag en sån snygg sak ^^!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0