dryg vecka!

denna vecka har varit jobbig, egentligen inte värre än vanligt men nu orkar man bara inte gå i skolan längre! vill ha sommarlov xD!

igår anmälde jag mig till en clear round ( och jag ska erkänna att jag är sjuk nervös ) för tävling och banhoppning är inte min grej xD! men jag vill ändå ... ^^!

idag fick vi tillbaka ett brev som vi skrev till oss själva i 6an ^^!
jag skrev typ " jag är 173 cm lång. rider och spelar piano , min favorithäst är gnistra och jag ska sova med linnea i morgon" mm mm xD intressant? nej... O_o

 från stockholm ^^

nu är de fredag och myyyyyyys ^^! herrå =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh gud vad kul, det går säkert jättebra! :D Ska du ha Nicolai? =)<3

2011-05-14 @ 16:14:15
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0