humorblogg!

jag hitta en blogg av en tjej, hon skriver sjukt roligt! xD

hon hade träffat mats sundin som spelar hockey och här kommer konversationen^^

Jag: Assåååå, du Mats. Jag är ditt _största_ fan.
Mats: Haha, okej?
Jag: Jag köpte en hamster och döpte till Mats Sundin när jag var 11.
Mats: Oj? Det var...
Jag (avbryter): ...han fick tyvärr cancer, blev helt knölig och dan och låg bara och väste i buren.
Mats (kollar på sina kompisar): Det fick han ja.
Jag: Så morsan fick ta ut honom och gasa ihjäl honom med bilen. Hon bad min kusin hålla honom i en påse framför avgasröret och gasade på utav ba satan. Men han dog liksom inte. För påsen var av papper och bilen hade katalysator.
Mats: *helt tyst, med halvöppen mun*
Jag: Så morsan fick ta påsen och drämma allt vad hon kunde i ett elskåp. BAM! Så lät det. Och så var det slut på Mats Sundin. Hamstern alltså. Jae, det var...inte så kul. Men men.
Alla vid bordet: *tittar på varandra förvirrat*
Mats: *tittar jättejättelänge på mig*
Alla vid bordet: *tittar på Mats* (helt Tracy Jordan, jag veeeet?)
Mats:
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Alla vid bordet:
...HAHAHAHAHAHAHA
Mats (till sällskapet): Jag gillar den här tjejen!

här är hennes blogg ;)

http://nojesguiden.se/blogs/klara-svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0