allt kan misstolkas..!

Barnen i en lågstadieklass fick i uppgift att rita en teckning med någon av sina föräldrar på jobbet.
En flicka bidrog med följande alster:
 

Efter att den lilla flickan tagit med och visat teckningen hemma, återvände hon till skolan nästa dag med en lapp till klassläraren från mamman som löd:

”Jag vill gärna klargöra ett par saker angående min dotters konstverk. Detta är INTE en teckning av mig när jag utför någon slags stångdans på en strippklubb. Jag arbetar i en järnaffär och jag hade berättat för min dotter om hur mycket pengar vi hade tjänat efter det senaste snöovädret. Bilden föreställer mig när jag säljer en snöskyffel!”.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha den där har vi också uppsatt i skolan. xD



SV: Tack! :D

2011-11-26 @ 12:38:22
URL: http://angelicakarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0