I brist..

.. på annat så tänkte jag en gång för alla ta upp ämnet Fjortisar.
jag tänkte skriva om vad jag anser och vad jag tycker, sen får ni säga vad ni vill ;)

jag tycker att benämningen fjortis är på ens beteende. Om man beter sig som en fjortis ( vilket de flesta tjejer i åldrarna 11- 14.. eller ja de beror väl på hur mogen man blir ) ^^ jag kan inga exempel direkt men ni fattar nog..
de enda jag kan tycka är en benämning på fjortis är också om man DRÄNKER sig i smink.. visst nästan alla använder väl smink och de tycker jag inte är fel, men om man verkligen Dränker sig i de, DÅ blir de lite väl -.-'...

de jag vill få fram med de hela ÄR att jag inte tycker man är fjortis bara för att man har nån form av brunkräm på läpparna.. de tycker jag snarare kan vara fint. de finns ju dessutom sånna läppstift med liknande färg så varför inte liksom =S se på Maria Montazami exempelvis ^^!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja fjortis är nog mest betéende, irriterande omogna ungar typ.. ^^ Men som du säger, om det blir övermycket smink så blir det ju också lite fjortis, men då hör ju oftast beteendet ihop. ^^

Lite naturligare färg på läpparna kan vara assnyggt!

2011-11-08 @ 21:12:20
URL: http://angelicakarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0