Jag HATAR Hans Shimoda!!!

jag spyr nästan av bara namnet! han är avskyvärd! :( jag tycker han är patetisk! :S de enda han jobbar med är att samla skvaller till hänt extra ( eller ja, han är ju chef men ändå... -.-')
visst, jag läser också en skvaller tidning om jag ser att den ligger hos exempelvis tandläkaren, min jag tycker det blir så "pinsamt" / patetiskt när han snackar i vakna med the voice ... " visste ni förresten att... " " har ni hört att..." GAAHH! jag skulle dampa sönder om jag va tvungen att jobba med en sån som BARA snackar om kändis skvaller! =S DAMP!
 
dessutom blinkar han 350 miljoner ggr på en minut när han pratar... -.-'




Kommentarer
Postat av: renée

Jag har haft henne i 3 år och 5 månader, lite mer, och har hoppat 110 oxer med henne :D

2011-11-23 @ 21:07:18
URL: http://rrrenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0