bilder från veckan ^^!

hehe..

 shorta! =D grym jag är ! ;D

 lunchen i tisdags på studiedan! ( måste lägga ut den eftersom de va as gott ^^! )

jag menar inte att såra nån men jag bara MÅSTE visa denna bild på en präst här i sala. han är skrämmande lik Voldemort tycker jag... ( inge illa menat , för voldemort är väl... cool xP )

 eller?

de hålls på å lägg ner fjärrvärme på vår gata.. vilket jag HATAR eftersom de låter/stör hela tiden! =@ därför vandaliserar jag (hehe...) xD nerrå, men jag snodde en sån där "reflexskylt" en stund bara ^^D!




Kommentarer
Postat av: Ida

Det där med Voldemort: Håller med! xD

2011-09-23 @ 19:16:48
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha lite lik Voldemort är han allt, stackarn! ^^

2011-09-24 @ 17:02:14
URL: http://angelicakarlsson.myshowroom.se
Postat av: Ronja

HAHAHAHAHAH de där är ju min präst han som konfrimerade mig HAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA <3

2014-05-24 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0