Lördag- Söndag natt!

åå jag tycker så synd om Linnea ! =S vi är ju i stockholm nu och denna natt har varit hemsk! jag är förkyld och jag tror att jag hde lite feber i natt, därför hände detta...

1. Jag vaknar av att jag står nedanför våningssängen =S jag har alltså hoppat ner från övre delen och så står jag nedanför =S Linnea vakna av en duns xD

2. Samma sak händer igen, jag står nedanför sängen.

Denna gång så bytte vi säng, så jag fick sova i nedre sängen.

3. Jag vaknar och som om jag vore en robot så struddsar jag upp ur sängen och tar ett badlakan om mig, och så går jag ut i hallen xD asså vafan ?! xD

4. när jag vaknar denna gång så är linnea redan vaken. hon säger att jag pratat om nå skyltar xD

alla dessa saker händer på natten, från 00.30 till typ 04.00 -.-'

jag tog en värktablett och sen somna jag i alla fall =P


Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon, God morgon tjejen. Blev det någon sovmorgon idag :) ? Kram

2011-09-11 @ 09:20:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Ida

Fyfan vad läskigt!! xD



Sv: okej, jag har sett flera dokumentärer och filmer om 11 september 2001 faktiskt, för gillar sånt... Man bara sitter och grinar och känner så mycket känslor, typ... ^^ För det är så sooorgligt! :<

2011-09-11 @ 20:27:12
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0