om jag var nån/nått annat för en dag...

jag låg och fundera på en sak igår när jag skulle sova. om jag fick va 10 olika saker under 10 veckor vad skulle jag då va? och att man får lärdom av de man va =)
jag kom fram till:

• katt - lära sig att njuta av livet mer ^^
• hamster - hur de känns att leva i bur, eller om man ens "märker" de när man är hamster ;)
• häst - jag skulle vilja hoppa mycket då =P känna hur de känns att komma upp i ashög fart mm xD
• as grym pianospelare - mest bara för att jag själv spelar ;)
• Celine Dion - få se hur hennes liv ser ut, kunna sjunga så där bra mm =D
• nån skådis ex. Iben Hjejle - va med i film , vara känd mm =)
• vara kille! ex. Persbrandt xD - de skulle va as häftigt att se hur de känns att vara motsatta könet.. tror jag.. xD
• födas på nytt ( men att man minns allt man gör/ säger mm)! - upp till 4 års ålder kanske ^^?
• leva på 1700 talet, som nån överklass kärring med fin klänning mm xD 
• leva i framtiden - typ som i I Robot, att man har en "slav-robot" xD nerrå, men ändå , leva i framtiden för att de hur de kommer va då ;)

yees.. så :

 

vad skulle du vilja va om du fick prova va nån / nått annat för en vecka/ dag ? =D


 bjussar på en bild på min söta katt =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Skulle vilja vara ett djur! :D Typ, en fågel, så man får flyga omkring!



Eller Chris Colfer från Glee! xD Då får jag vara en kille och samtidigt få vara grym på att sjunga, och spela in scener till Glee! ♥

2011-09-23 @ 21:27:46
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: jovi:)

sv:tack:)<3

2011-09-23 @ 22:12:05
URL: http://jjovis.blogg.se/
Postat av: Katarina Dahlgren (Canonbra)

Var med i Dagens Blogg tävlingen - vinsten är en länk i min blogg med 4000 läsare per vecka! :D

2011-09-24 @ 19:46:46
URL: http://canonbra.blogg.se/
Postat av: Katarina Dahlgren (Canonbra)

Lycka till!

2011-09-24 @ 22:23:43
URL: http://canonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0