Hur skulle du vilja dö?

hur skulle du vilja dö?
självmord?
mord?
ålder?
sjukdom?
om du tog självmord, hur skulle du då göra?
känner hur glatt detta inlägg blev... -.-'! men jag är inte ute efter tips på hur man kan göra, mest bara hur folk tänker! :)
själv skulle jag nog hänga mig eller skjuta mig om jag hade en pistol ! x) men helst vill jag dö av ålder. typ över 100 år. så man hinner få de där brevet av kungen och sen göra samma grej som allan i "hundraåringen" ^^D
tyckte denna va liiiiite rolig... :3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ta tabletter, jag vill att mitt lik ska vara snyggt på begravningen!! ;) Men jag vill också leva jättelänge!!! :D Minst 100 år!!



Snygg teckningen i inlägget nedanför!!!

2012-04-16 @ 08:06:33
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/
Postat av: Rosida

Äckel!! xD



Jag vill också dö av ålder. ^^

2012-04-16 @ 22:09:55
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0