2012

Tänkte skriva om mitt 2012 som så många andra gör. Berättar lite om vad jag gjorde :)
 
Mars/April: Mamma fyllde och vi hade fest. Åkte OrientExpressen från London-England till Venedig-Italien. Såg 2 musikaler i London.
 
 
 
-Lisa från Sthlm kom på besök.
 
 
-Skademarkör i skolan
 
 
-Maj: Emils dop 
 
 
-Bowlingfest! 
 

 
-Juni: Gotland och ridläger
 
 
- Sommarjobbade på en dagverksamhet.
 
-Fick besök av några vi känner från Brazilien
 
 
-Åkte till Kroatien
 
 
-Red Rommel en hel del. Har var jag som tjockast för er som bryr er.. ;)
 
 
-Privatlektion med Demiro.
 
 
- Augusti:Marlen från Tyskland kom
 
 
-Blev sjuk och upptäckte att min lever inte var frisk. Började år 2 på gymnasiet och började på ViktVäktarna.
 
-Såg Nickelback i Globen
 
 
-Slutade rida Rommel..
 
-Åkte till Italien och Rom
 
 
-Såg After Dark i Sthlm
 
 
-Julafton utan ström och Kalle! ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosida

Massa bra grejer, OMG! *_*

2012-12-27 @ 23:05:22
URL: http://www.rosida.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh vad roliga saker du gjort! :-D asså det märks verkligen att du gått ner sjukt mkt i vikt, det ser inte ens ut som du på bilderna längst upp!! :-O

Svar: haha taack :D! <3
Mimmi

2012-12-28 @ 13:56:40
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0