Fika på stan efter skolan :)

slutade runt 1 idag :) och då åkte jag ner på stan för att träffa en tjej som jag skulle "intervjua" :)
jag håller på med ett arbete i skolan om undervikt/anorexi/bulimi och hon har haft anorexi och bulimi :) så därför .. ;)

de va faktiskt väldigt intressant att liksom få lyssna på hennes "livs-historia" :) även om hon inte är 70 bast så har hon ju ändå hunnit vara med om mycket! :)
så jag hoppas mitt arbete blir godkänt av läraren sen bara ^^!

Hälsningar till alla där ute va att "skaffa" sig ätstörningar va de värsta som hänt henne och att man inte ska börja krångla med maten! för när man väl börjat är de JÄTTE svårt att sluta ! :( dessutom har hon "men" kvar efter det även om de flera år sen, och hon kommer alltid ha problem med vissa saker pga det :(

de här är inte snyggt i vilket fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0