Praktikdag 3 & 4! :)

hallå hallå där ute! :) nu har jag varit lite inaktiv eftersom jag jobbade kväll igår ;)
började 14.00 i går och slutade 21.30 :) de va mysigt att lägga alla gummor för kvällen ^^!

sov sen hos mormor för att inte behöva åka hem + att de va så länge sen =3! dä va mysigt dä :D hon hade dukat fram en massa tills jag kom och så hade hon bäddat på soffan :D
jag använde tandborsten som jag brukade ha när jag va liten och sov där ^^! den är episk =3 den blir gul av värme! xD jag hoppas ingen har använt den under alla år jag inte varit där och sovit bara O.o...

började 07.00 sen idag igen :)! va sjukt trött eftersom jag aldrig somnade pga alla klockor som slår hela natten -.-... men men ! ;) jobbade till 16.00 och nu sitter jag hemma med huvudvärk :(

hoppas kunna rida ikväll bara! ;)





 =3

 ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Är askul att lägga dem. :3



Ska också försöka ta med kameran till praoen imorrn, så jag kan ta kort på jobbkläderna. Man ser proffsig ut i dem jao. ;D

2012-02-09 @ 18:26:43
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0