vad blir de för mat?

pappa ringer och efter ett tag frågar jag om vi kan köpa hem mat till ikväll.. här är våran rätt intressanta konversation:

Jag: kan vi inte köpa mat ikväll? typ max?
Pappa: nej men jag har åkt från västerås ..
Jag: aha..
Pappa: men kinamat då?
jag: aa
lägger på men ringer tillbaka efter ungefär 1 kvart.
Pappa: du... dom har stängt till 15/2...
Jag: aha.. men ha thaimat då?
lägger på men ringer tillbaka efter 5 minuter.
Pappa: du asså.... de är också stängt ..
Jag: men vafan ?! jaha.. ta liljas då..
lägger på.
telefonen ringer efter 5 minuter igen.
Jag: säg inte att de är stängt?!
Mormor: vaddå?

de flyter på detta! får se vad de blir för mat ikväll då.. -.- xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0