Helgen!

ledsen för seg uppdatering men jag har inte vart hemma på hela helgen.. så nu kommer lite bilder från helgen^^
bion :)
typ fullt? brukar va runt 10 platser bokade så.. ^^!
firade min farbror och träffade släkten :)
kusin och hennes kille som ska ha barn i mars + nu är förlovade!! =3 fick veta de igår :D <3
sämst bild men ajaj.. ^^
va med linnea till kyrkan och baka pizza mm :)
haha...
sen gick vi hem runt halv 12 , 3km i -5 gradig blåst! vi hade kunnat få skjuts så de är egentligen inge synd om oss, men jag vill gå för att jag inte rört mig på hela dan -.-....
de resulterade i knallröda ben, svällda knän och typ förfrysnings skador.. xD eftersom jag bara hade leggings =3

Kommentarer
Postat av: Rosida

Omg, gick du över en mil i leggnings unge?! xD

Näääj, vad jobbigt! T-T

2012-01-15 @ 19:03:34
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0