Monday!

blev glader idag på svenskan när jag fick veta att vi skulle ha föredrag ( eller ja , de är väl inte så kul ) MEN de roliga va att man fick välja ämne helt själv :D och jag valde ( trumtrumtrumtrum....) PERSBRANDT !!! *någon som är förvånad??*
så nu har jag laddat upp inför redovisning! med fakta, text och massa bilder ^^! folk kommer somna innan jag ens börjat =3
men visste ni t.ex ( eller ja, för ER SOM BRYR ER) att han började som balett dansare ! ="D cutieeee!! :D
så sööööt!! ( jag skiter i om jag inte ens va född då denna bild togs.. =3 )

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, ja han e söt på den bilden^^D

2012-01-16 @ 20:55:57
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0