Recension på Hamilton!!

Ska inte spoila, så för de som vill se filmen blir de inge bra då.. men jag kan berätta lite vad jag tyckte och så ^^!
filmen handlar om micke persbrant alltså hamilton som är typ militär inom top secret området osv. ( dålig förklaring men jag minns inte namnet nu... ^^ )
han ska försöka ta reda på en vapensamling , vart den är och få den i säkrare händer liksom.. ( jag fick aldrig nån riktig klarhet i filmens handling och allt de där men ser jag den igen så.. xD )
han träffar en tjej och jag trodde de skulle bli en sån här "trist kärleks relation", men när man minst anar de så får relationen en DRAMATISK vändning! jag blev seriöst chockad över vad som hände! xD men tänker inte spoila som sagt ! ^^D ( kanske redan sagt för mycket men aja! ;) )
de va en uttänkt handling till max, och snabba vändningar men absolut sevärd film!
kändes ibland som om de va lite väl " a la hollywood " med allt dödande men bortsett från de överdrivna så ;)
som sagt; SEE IT PEOPLE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0