Scary! :(

inatt drömde jag en as läskig dröm! :( eller asså, de låter inte särkillt läskigt när man pratar om den, men då va den de D:

jag va med linnea, och hon hade blivit as stöddig :S.. vi skulle åka bil och då satt hon och halsade öl xD sen stannade vi till på ett ställe ( vet inte vem som körde men..) och så ställde hon sig och började röka =s och så tvingade hon mig och göra de med annars skulle vi aldrig va kompisar mer D:

asså de låter helt cp xD men jag hade världens ångest när jag vaknade :O om jag skulle börja röka har jga lovat mig själv att ta självmord på de mest plågsamma sättet! :} så därför va jag tvungen att verkligen känna efter när jag vaknade om jag hade rökt :O :P

damn you linnea! :O du förföljer mig! :( xD


Kommentarer
Postat av: Ida

LOOOOL x'D Scary stuff man!

2012-01-31 @ 15:21:28
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha låter inte som Linnea ;)

2012-01-31 @ 19:59:58
URL: http://angelicakarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0