svar på frågor ! :)

Ronja:

1 längd? 1.79 cm :)
2 älskar du mig? asså som kompis kanske men inte kärlek x) !
3 va skulle du göra om du vann 1 milj? köpa ett nice hus, och kanske bil, sen skulle jag nog skänka lite också :)  
4 skola? ksk xP
5 linje? vård och omsorg :)
6 pengar på kortet? just nu 2 kr xD
7 kan du ditt nr utantill? nja.. =3
8 bästavän? linnea, natta och marlen :)
9 snyggaste personen du vet utom persprant?  haha xD kanske, nån annan skådis då ;) typ leonard terfelt =3

10 skulle du kunna gå naken inför hela skolan för en egen häst? aldrig! xD då köper jag hellre än xD

Ida:



Challenge accepted.

- Tror du på spöken? Varför/varför inte? nej ^^ tror inte på övernaturliga saker xD
- Tror du på aliens? Varför/varför inte? naj xD
- Vilken hårfärg som du har haft har varit din favorit? röd tror jag ^^! eller sådär, brunt under och blond över :)
- Om du fick byta hår med en kändis, vem skulle du byta med då? lucy griffiths tror jag :) för jag gillar hennes mörkbruna färg :)
- Vad är din favoritfärg? svart O.o ^^
- Vilket land skulle du helst vilja bo i förutom Sverige? frankrike :D
- Vem är din favoritartist? P!nk tror jag :) eller nån techno.. xD
- Om du födde en flicka och en pojke, vad skulle du döpa dem då? hans och greta! haha nerrå.. vet faktiskt inte :P nadja är fint eller malin :) mikael skulle nog pojken heta ^^ xD
- Varför kollar du inte på glee för?!?? haha xD jag lyssnar på musiken i alla fall ;)!
- Varför kollar du inte på Arkiv X för??? de gör jag ibland :O hos linnea xD

Problem? xD noooooooo O.o

 Jenny K
skostorlek? 44 xD
Klädstorlek? beror på vilka kläder :) har typ L , XL ;)
Favoritläsk? fanta exotic =3
Favoritmat? tacos :D
Gillar du bruna bönor? nja..
Känner du någon som har cancer? ja
Gillardu vintern? japp :)
Gillar du att åka skidor? ja :)
Hur många länder har du varit i? oj.. typ 20 st kanske ^^
Vad är det bästa du vet? att teckna :) eller läsa.. eller rida xD
Har ni haft inbrott någon gång? ja.. "/
stjärntecken? tvilling :)
Har du haft kille någon gång? ja :)
Sminkar du dig varje dag? ja :) eller ja.. mascara.. xD
Använder du parfym? ja :)
Hur många brevänner har du? många.. ;) typ 20-30 kanske :) förr hade jag runt 50 =3
Favoritlåt? just nu är de nog takida, my own worst enemy, you learn och nickelback, we must stand together :)
Värsta ämnet i skolan? idrott kanske xD hatar att svettas, men de är ändå nice att mova på sig ;D
Är du ofta sjuk? va de en gång i 8an.. så de va typ 3 år sen xD
Gillar du hundar? sådär ;) håller de tyst och inte bits/ hoppar så ;)
Gillar du grisar? ja de är söta när de är små "/
Har du någon favoritlärare? ja , susanna som vi har i vård gillar jag :)
Vad vill du förbättra i världen?Säg minst två saker. ingen svält, och inget krig! :)

hoppas ni gillade svaren :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för svaren. :3

2012-01-26 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0