Tävlings bilder :)

 i full gång ^^!




 crazy mame! =S

 full fart!



ser ut som om jag bromsar henne över hindret vilket man inte ska.. men vafan skulle jag göra ?! hade jag släppt tyglarna hade hon sprungit omkull sig själv! =S

 lite bättre kanske ? ;)



aja ^^ jag tänkte inte så mycket under själva banan faktiskt .. vet inte varför, men jag satsade mera på att sara skulle kunna rida efter mig istället och att bella skulle va lugnare då ;) sara ramlade av på framhoppningen och bella kuta runt och höll på hur länge som helst =S inte alls likt henne! tror aldrig jag sett bella bocka xD

Kommentarer
Postat av: Rosida

Vad epic du ser ut! :D Seriously! xD ♥

2012-01-21 @ 23:13:28
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad kul att det gick bra för dig ändå, även om hon var så konstig! :) (synd för Sara som ramlade av däremot.. ^^)

2012-01-24 @ 21:18:20
URL: http://angelicakarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0