Västerås dag med mammi! :D

idag va mamma och jag till västerås! jag brukar få en sån "dag" i julklapp och de innebär att vi åker och byter grejer som är fel och även shoppar på mellandags rea! :D

först va jag ju till läkaren. dom va 3 st som titta... =S kände mig som nått konstigt djur som alla skulle glo på xD men sen sa dom i alla fall att de inte va nå farligt! :) så de är bra dä! ;)

 först frulle på brynolf bagaren! ;D

 sen en massa shopping och SEN lunch! ^^ vi gick inte bara och åt hela dan.. men de vi köpte kommer nu! ;) btw, pasta mojjan som jag åt va AS GOD!!!! vi åt på "nancy's" som ligger i Igor gallerian :)

 M.A.S.S.O.R med scrapgrejjer... xD insåg de nu att jag kanske köpte en aning mycket... ^^D men nu slipper jag handla på ett tag i alla fall! ;)

 in på panduro som hade rea! köpte för presentkortet av natta :D

 billiga nisses! ;)

 och slutligen Hööks! :D

måste bara visa min halvcoola 30tals frilla som jag fick till idag... xD

 

typ look-alike...

 

äsch mitt hår är cp..



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att märket inte var nåt farligt! :D <3

2012-01-04 @ 19:11:20
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0