Best of Gotland!

måste bara skriva om några guld-ögonblick från åren jag varit på ridläger på gotland! då man garvat sönder eller bara minns för att de va så underbart! ♥
•ett år när vi var där (lisa,carro, ellinor och jag) så drog vi dom här skämten ex: " akta trappan, vilken trapp p p p p  p p p p p a"... haha, och då när vi red lång en uteritt dagen efter så red lisa före mig och carro efter. jag vände mig  om för att prata med carro då lisa säger " akta kvisten!" och precis då vänder jag mig och säger " vilken... AJ!" xD  haha garva sönder!
•när vi skulle gå och lägga oss så går de alltid runt och kollar så man har lagt sig och då ett år så kom nån av  ledarna in med en jävla cykel i baracken och plinga sönder stället typ! xD asså?!
•alltid när de ska väcka oss på morgonen vid 7-8 så kommer de in och för ett jävla liv! och en kväll så skojade jag  och sa att de kunde ta kastrull lock nån gång, haha tror ni inte att de gör de då? xD asså jag dog fan när de smällde  upp dörren och slog ihop de där jävla locken! x'D
•en kväll när vi va lediga och klara med allt så drog ellinor och jag ner till stallet igen. vi letade upp 2 skottkärror  och så satte jag mig i en och hade en framför som jag körde. ellinor körde mig. och så körde vi runt i stallet (  som va tomt) xD.. haha va så jävla kul när hon typ snubbla och jag vickade ur kärran och in i spolspiltan..
Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0