Matlagning på Vård Lektionen! 2

tjao! idag fick vi laga mat igen! denna gången skulle vi gör husmanskost och jag gjorde hemlagade köttbullar med brunsås och potatis! Men ni vet ju hur AWESOME jag är i köket?!?!?!?!?!....
tog hälften så mycket kött för att vi inte va så många. sen tog jag så mycket av de andra som de ska va till en hel sats -.-'! I SUCKS!
men de smaka helt också xD lite mycket salt bara men ^^!
min så kallade köttbullar! =s
ida gjorde lax! :)
allas mat!
avslutade skoldagen med lite helg-överlevnad! =3
ha en bra fredag everyone!! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Jag tyckte faktiskt de inte var så salta! Tyckte de var lagom och de hade en bra smak ju. :)

2012-03-16 @ 18:46:32
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0