90 cm oxer med Demiro!

jaa tanken va väl att vi skulle ha bara markarbete idag, alltså bommar på marken, för er icke häst intresserade ;)..
men, eftersom vi hade vikarie så blev de lite hoppning med! när vi hade hoppat 70-80 så frågade jag, på skämt egentligen eftersom jag inte förväntade mig något ja, om vi fick hoppa högre. och de fick vi! så de blev 90 på slutet! :D är riktigt nöjd!
nästa vecka är de 1,5 timmes lektion pga att en lektion gick bort förut. och DÅ ÄR DET HOPPPPPNING!!!!!!!!!!!! :D WAAAA galen! kommer bli såå skoj! :D ifall Lorden inte va halt då och jag kunde ha honom så skulle de va som pricken över i:et! :3
1m med Nicolai ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur högt hoppar eliterna? :) Och vad är rekordet? ;)

2012-05-15 @ 19:44:39
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0