Hoppning? Nja...

är hoppning verkligen min grej?! börjar tveka med tanke på att jag den senaste tiden bara ramlat av... -.-' OCh så idag med såklart! :D...
hoppade med Demiro. Hade hoppat oxer på 90, och en massa mer, så kommer ett räcke på kanske 75 med en bild under. Först tvekade han, men andra gången var jag på honom mer och var beredd på ett jätte hopp, men det blev tvärt om... Så jag ramlade av! Landade på höften och fick så jäkla ont! men när jag hade lagt där ett tag så reste jag mig och hoppade upp igen, red en bana på lägre nivå och kände inte av arslet nå mer ;).. Men, däremot vänster arm. När det bara blev värre och värre, och inte gav med sig när vi kommit hem heller, så gav jag upp. Vi åkte till västerås.
Så mellan 10.45 och 01.30 var jag och mamma på akuten, röntgen osv. men det visade sig att det inte var något som tur va! för jag trodde jag hade fått en spricka igen! :( Så nu blir det en alvedon och sova... fårt typ sova 4 timmar, och ska sen vara full laddat till matte nationella! SKOJ! -.-'

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste gjort ont att landa på höften. :'<

2012-05-22 @ 22:12:47
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0